سوالات متداول در مورد ساخت استخر در سطوح شیبدار

سوالات متداول در مورد ساخت استخر در سطوح شیبدار

اجازه دهید به برخی از متداول ترین سؤالات شما در مورد ساخت استخر در سطوح شیبدار پاسخ دهیم. در زیر نحوه تراز کردن یک استخر، اینکه آیا استخر در سطح شیب دار گرانتر از ساخت استخر در یک سطح صاف است، تا چه میزان شیب در سطوح می توان استخر اجرا کرد. موارد دیگر بحث خواهیم کرد.

آیا می توان یک استخر فایبرگلاس روی سطح شیبدار نصب کرد؟

به زبان ساده: بله! تکنیک هایی مانند درجه بندی، تراس بندی، یا ساخت دیوارهای حائل همگی می توانند برای کمک به نصب استخر فایبرگلاس مد نظر شما استفاده شوند، میتوان از انواع استخر های دیگر نیز در این شرایط استفاده کرد استخر بتنی و … حتی اگر روی یک تپه شیب دار یا در یک حیاط شیب‌دار، زندگی می کنید. پیمانکار استخر شما به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام تکنیک برای ملک شما از نظر ایمنی، عملکرد و زیبایی شناسی مناسب تر است.

چگونه یک استخر را در یک حیاط شیبدار تراز می کنید؟

اگر می خواهید از یک استخر امن و محکم ساخته شده درسطح شیب دار لذت ببرید، باید از تراز بودن آب اطمینان حاصل کنید. برای تسطیح یک استخر در یک حیاط شیبدار، پیمانکار استخر تلاش میکند تا نقاط پستی و بلندی ویلای شما را یکنواخت کند و سطح صافی ایجاد کند که پایه ای پایدار برای نصب فراهم کند.

اگر سطح مورد نظر در شیب تند قرار دارد، ممکن است استراتژی های مختلفی مورد نیاز باشد، مانند استفاده از دیوارهای حائل یا حتی ایجاد یک استخر بی نهایت همانطور که در بالا توضیح داده شد. تکنیک ها و تجهیزات لازم برای ساخت یک استخر روی تپه به شکل، اندازه و شیب منطقه ساخت و ساز و ترکیب خاک شما بستگی دارد.

آیا هزینه ساخت استخر در شیب گرانتر است؟

ساخت استخر در باغ با حیاط های شیبدار ممکن است گران تر باشند زیرا برای اجرا و نصب استخر باید زمین را صاف کنید. این اغلب به یک دیوار حائل و زهکشی لازم برای محافظت از آن نیاز دارد. در نتیجه، مواد و تجهیزات اضافی که برای ساخت دیوار حائل یا تراس مورد نیاز است، بر هزینه ساخت استخر در سطوح شیبدار می افزاید.

به طور کلی، هر چه حیاط شیب بیشتری داشته باشد، به دلیل جبران این شیب، نصب استخر گران‌تر خواهد بود. به خاطر داشته باشید، با این حال، این تنها چیزی نیست که بر قیمت استخر تأثیر می‌گذارد، به عواملی مانند اندازه حجم استخر نیز بستگی دارد؛ نوع عرشه یا حاشیه استخری که می سازید. و اینکه آیا تصمیم دارید ویژگی های اضافی مانند سکوهایی برای آفتاب گرفتن و برنزه کردن، پوشش های ایمنی یا آبنما را اضافه کنید.

برای یک حیاط شیبدار به چه نوع استخری نیاز دارم؟

گزینه های استخر برای یک حیاط شیب دار انعطاف پذیرتر از آن چیزی است که فکر می کنید. می‌توانید بین استخر بتنی، استخر کف متحرک، استخر فایبرگلاس، با طیف گسترده‌ای از اشکال استخر و سبک‌های نما، فرصت‌های بیشماری را برای سفارشی‌ سازی ایجاد کنید.

شیب استخر چقدر می تواند تند باشد؟

استاندارد ملی آمریکا برای استخرهای مسکونی، قوانین سختگیرانه ای را برای ساخت استخر در شیب ها وضع می کند. برای مثال: شیب کف از دیواره انتهایی کم عمق به سمت منطقه عمیق نباید از 30 سانتی متر تا 213 سانتی متر تجاوز کند. تا نقطه اولین تغییر شیب. استاندارد دیگر این است که شیب کف از نقطه اولین تغییر شیب به سمت انتهای عمیق نباید از 30 سانتی متر تا 91 سانتی متر تجاوز کند. یک سازنده استخر می تواند محوطه شما را ارزیابی کند تا تعیین کند که آیا ساخت و ساز امکان پذیر است و بهترین ایده ساخت استخر برای خانه شما چیست.

آیا به دنبال ساخت استخر در سطوح شیبدار هستید؟

اگر خانه و ویلای شما دارای چنین محوطه هایی است و به دنبال ساخت استخر در سطوح شیبدار هستید، گروه مهندسین مدرن استخر با بیش از سه دهه دانش و تجربه در زمینه ساخت انواع استخر در ایران، در شرایط محیطی بسیار متنوع، آماده است در این زمینه شما را راهنمایی و مشاوره کند و رویای شما را به زیبایی محقق کند. اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس ۱۴۰۰۰ ۲۲۷ ۰۲۱ – ۰۹۱۲۰۷۰۴۰۳۷ 

اکنون تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.