ساخت جکوزی، استخر یا ساخت استخر و جکوزی باهم !؟

ساخت جکوزی، استخر یا ساخت استخر و جکوزی باهم !؟

چگونه تصمیم بگیرید که بهترین گزینه برای حیاط شما چیست؟

ساخت جکوزی، استخر یا ساخت استخر و جکوزی باهم !؟وقتی به استراحت در خانه فکر می کنید، چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ آیا در یک آبگرم حباب‌دار فرو می‌رود، یا خودتان را در حال خنک کردن کنار استخر یا روی یک تخت برنزه‌کننده زیبا می‌بینید؟ شاید شما خودتان را در حال داشتن همه آنها می بینید. چشم انداز شما هر چه باشد، گزینه هایی وجود دارد که می توانید آن را به واقعیت تبدیل کنید.

اینجا در مدرن استخر، تیم ما دوست دارد نه تنها در مورد دنیای استخرها آموزش دهد، بلکه به صاحبان خانه مانند شما راهنمایی کند تا بهترین تصمیم را برای خانه خود بگیرند در این مقاله، ما قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا ممکن است شخصی ساخت استخر را به جای جکوزی انتخاب کند (یا برعکس)، چند نوع طرح استخر و جکوزی در دسترس است و اگر هر دو را می‌خواهید چه گزینه‌هایی دارید.

مزایا و معایب استخر و جکوزی

مزایای استخر

  • اجازه فعالیت ها بیشتر را می دهد
  • به شما کمک می کند خنک شوید (اما می توان آن را نیز گرم کرد)

معایب:

  • فضای بیشتری را اشغال می کند.
  • برای برخی خانه ها به راحتی نمی توان جای داد.
  • بسته به جایی که زندگی می کنید ممکن است مجبور شوید برای بخشی از سال تعطیل شوید.

مزایای جکوزی فضای باز

  • دنج و گرم  برای آرامش
  •  مزایای درمانی
  • اغلب در تمام طول سال در آب و هوای سردتر قابل استفاده است
  • می تواند در حیاط های با اندازه های مختلف جا شود

معایب جکوزی:

  • مواد شیمیایی بیشتری برای نگهداری به دلیل دمای بالاتر آب
  • فضای کمتر، ساخته شده برای استراحت، نه برای شنا

برخی از معایب ذکر شده در بالا ممکن است بسته به چیزی که به دنبال آن هستید، در واقع جنبه مثبتی داشته باشند و بالعکس. طرح‌های استخری که در نظر می‌گیرید به آنچه می‌خواهید از استخر خود انتظار دارید بستگی دارد. آیا قصد دارید یک استخر با یک تخت برنزه کننده داشته باشید؟ آیا می خواهید برای مهارت های غواصی تمرین کنید؟ با یک جکوزی، اغلب آنها را مربع یا گرد خواهید دید، هر دو دوست داشتنی هستند، بنابراین تصمیم گیری به این بستگی دارد که چه طرحی در ذهن خود دارید.

 

ساخت استخر و جکوزی روی پشت بام

طرحهای پیشنهادی برای استخر و جکوزی

طرح های استخر و جکوزی موجود می تواند تقریباً هر چیزی باشد که بتوانید تصور کنید،  طرح های استخر کوچک، طرح های استخر مستطیلی مدرن، جکوزی مربع و گرد و غیره، بسته به نوع استخری که انتخاب می کنید. به عنوان مثال استخرهای بتنی درست در حیاط خلوت، باغ شما ساخته می شوند و می توان آنها را به گونه ای سفارشی کرد که در انواع شکل ها و اندازه ها باشد به این معنی که استخر در اختیار شماست. با صرف هزینه و زمان بیشتر.

با این حال، محصولات فایبرگلاس متفاوت است. استخر فایبرگلاس و جکوزی فایبرگلاس در کارخانه تولید می شوند.   استخرهای فایبرگلاس در طول سال‌ها راه طولانی را پیموده‌اند و اکنون بسیاری از ویژگی‌های مورد نظر استخر را ارائه می‌دهند، مانند سکوهای برنزه کننده؛ تخت برای آفتاب‌گیری، مسیرهای اختصاصی شنا و موارد دیگر.

وقتی صحبت از جکوزی می شود، چند انتخاب در اختیار دارید. شما میتوانید از جکوزی های آماده توکار و روکار یا به دلخواه خود یک جکوزی در هر قسمت از خانه بسازید.

ساخت استخر و جکوزی

اما بیشتر مواقع افراد دوست دارند یک جکوزی استخر داشته باشند. که با هر سلیقه و شرایطی هماهنگ باشد.یک نمونه جکوزی سرریز است. ممکن است بپرسید یک جکوزی اسپیلاور چگونه کار می کند؟ این جکوزی به گونه ای ساخته شده است که یک آبشار به داخل استخر شما می رود. از پمپ ها برای انتقال آب به سمت بالای لبه آبگرم استفاده می شود. گزینه spillover یک انتخاب زیبا شناختی است که می تواند حس واقعی ظرافت را به استخر و جکوزی شما اضافه کند.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که با این راه‌اندازی نیاز به کشیدن آب از استخر برای سرریز شدن آبگرم است و در نتیجه اثر سرریز ایجاد می‌شود. به همین دلیل، گرمایش آن کمتر می شود. در استخر و جکوزی مجزا آب جکوزی گرم تر و بخار آب بیشتر است. در یک جکوزی معمولی، آب از جکوزی بیرون کشیده می شود، از سیستم گرمایش آب عبور می کند و به جکوزی باز می گردد. جکوزیها در مقایسه با استخرها به سرعت گرم می شوند زیرا آب کمتری برای گرم کردن وجود دارد.

استخر و جکوزی فایبرگلاس هانا تولید مدرن استخر

استخر و جکوزی فایبرگلاس هانا تولید مدرن استخر

ساخت استخر و جکوزی فایبرگلاس

وقت آن است که به سوالاتی که مطمئن هستیم در ذهن شما می چرخد ​​پاسخ دهیم: ترکیب استخر و جکوزی چیست؟ و ترکیب جکوزی و استخر چگونه کار می کنند؟ در مورد این نوع استخر پیش ساخته فایبرگلاس، استخر با جکوزی داخل آن طراحی شده است، بنابراین هم استخر و هم جکوزی در آن گنجانده شده است. از آنجایی که جکوزی و استخر در کنار هم هستند، به یک سیستم فیلتراسیون متصل می شوند که تعمیر و نگهداری آسان تر از زمانی است که استخر و جکوزی شما مجزا باشند. با این حال، هزینه های تعمیر و نگهداری شما بیشتر از زمانی خواهد بود که فقط یک استخر داشته باشید.

زیرا برای نگهداری آن به مواد شیمیایی بیشتر و برای گرم کردن آن به انرژی بیشتری نیاز دارید. اگر حیاط شما فضایی برای استخر و آبگرم جداگانه ندارد، اگر ایده دسترسی جریانی بین استخر و جکوزی خود بدون خروج از آب را دوست دارید و یا احساس لوکسی را که این طرح‌ها به شما می‌دهند را دوست دارید. به علاوه، زمانی که نیاز دارید استخر خود را بپوشانید، داشتن این ترکیب به شما امکان می دهد از یک پوشش به جای دو استفاده کنید. گروه مدرن استخر برای اولین بار در ایران استخر و جکوزی فایبرگلاس هانا را تولید و در 7 روز برای شما نصب و راه اندازی میکند.

ویژگی های استخر جکوزی پیش ساخته هانا

  •  جکوزی با ابعاد ۱/۵ در ۱/۷ متر با عمق ۱ متر می باشد
  • ابعاد (۴ در ۸/۵ ) متر
  • عمق (۱/۵۰) متر
  • اجرا به شکل روکار و توکار
  • داشتن پله‌ هایی بسیار زیبا و کارا برای ورود به استخردر دو طرف
  • داشتن محل نشیمن در دو بخش از استخر برای استراحت
  • داشتن نوار کناری دربخش عمیق برای گذاشتن پا روی آن

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.