از رویا تا واقعیت یک استخر باغ با محوطه ساحلی

از رویا تا واقعیت یک استخر باغ با محوطه ساحلی

ممکن است فکر کنید یک استخر باغ با تم ساحلی غیرممکن است زیرا در نزدیکی آب زندگی نمی کنید. اگر چنین است، ما یک خبر خوب داریم! ویلای ساحلی رویاهای شما در دسترس است، حتی اگر خانه شما کیلومترها دورتر از دریا باشد. با کمی برنامه ریزی، استخر و دکور مناسب می تواند باغ شما را به مکانی خیره کننده برای تعطیلات تبدیل کند.

در این راهنما، دقیقاً همه چیزهایی را که باید در مورد بازسازی ساحل مورد علاقه‌تان بدانید و برخی از ایده های ساحلی را به اشتراک می گذاریم، در مورد نحوه برنامه ریزی بودجه خود صحبت می کنیم و برخی ملاحظات مانند محوطه سازی و شن و ماسه را بررسی می کنیم. اگر از خود پرسیده اید، “چگونه باغ خود را شبیه ساحل کنم؟” لازم این مقاله را بخوانید.

هنگام ساخت استخر باغ با محوطه ساحلی چه نکاتی را باید در نظر گرفت

مانند هر پروژه محوطه سازی یا طراحی، چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام فکر کردن در مورد ساخت استخر در باغ با محوطه ساحلی در نظر بگیرید. کمی برنامه ریزی قبلی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ایده های ساحلی شما می تواند همان طور که تصور می کردید اجرا شود. از برنامه‌ریزی بودجه‌تان تا انتخاب سبک محوطه، همه چیزهایی را که باید در نظر بگیرید، به شما آموزش می‌دهیم. اگر در زمینه ساخت استخر در باغ اطلاعات بیشتری نیاز داشتید روی لینک بالا کلیک کنید.

هزینه ساخت استخر در ویلا و باغ با محوطه ساحلی چقدر است؟

قبل از اینکه شروع به طراحی مجدد کنید، مهم است که تصور روشنی از میزان هزینه ای که می خواهید برای پروژه خود داشته باشید در نظر بگیرید. با بودجه ای که در ذهن دارید، تصمیم گیری در مورد «بایدها» در مقابل «شایدها» آسان تر خواهد بود و چشم انداز خود را با موفقیت زنده می کنید.

اگر برخی از عواملی را که بر هزینه کلی پروژه شما تأثیر می گذارد را درک کنید، برنامه ریزی بودجه آسان تر خواهد بود. نمونه هایی از این عوامل عبارتند از موقعیت جغرافیایی شما، کیفیت مواد استفاده شده و البته اندازه و محدوده پروژه طراحی مجدد شما.

به عنوان مثال، برای یک محوطه ساحلی حتما وجود یک استخر در باغ لازم است. آوردن شن و ماسه یا اضافه کردن درختان و گیاهان مناطق ساحلی نیاز مبرم این پروژه است. آیا نگران این هستید که خارج از محدوده قیمت شما باشد؟ ممکن است شگفت زده شوید! تیم متخصص ما می تواند با بودجه شما کار کند تا رویاهای ساحلی شما را به واقعیت تبدیل کند. با برنامه ریزی مدبرانه و کمی خلاقیت، حتی یک بودجه متوسط ​​می تواند باغ شما را به طور اساسی متحول کند!

هزینه ساخت استخر در ویلا و باغ

چیدمان و محوطه سازی منطقه استخر و ایجاد ساحل

برنامه ریزی چیدمان جدید باغ خود قبل از شروع ساخت ضروری است، کمک می کند تا مطمئن شوید که هیچ مشکل یا غافلگیری لحظه آخری وجود ندارد. در اینجا سه ​​عامل برای نصب یا محوطه سازی یک منطقه استخر با موضوع ساحل وجود دارد:

  • خواه حیاط شما صاف باشد یا شیب دار. حیاط تپه ای؟ مشکلی نیست! در مورد ساخت استخر در سطوح شیبدار بیشتر بخوانید، که معمولاً با کمی برنامه ریزی اضافی قابل دستیابی است…
  • این که آیا در حیاط شما اشیاء ثابت وجود دارد. به عنوان مثال، آیا باید در اطراف واحدهای تهویه مطبوع، استخر یا آلاچیق موجود، یا هر درختی که مایل نیستید یا قادر به حذف آن نیستید کار کنید؟
  • کدام نوع گیاهان یا سایر ویژگی‌ها را می‌خواهید اضافه کنید.

برای ایده ها و الهامات ساحل باغ دنبال الهام بخشی از سبک هستید تا به شما کمک کند طراحی عالی را تصور کنید؟ ما شما را تحت پوشش داریم. در این بخش، ما برخی از ایده های مورد علاقه خود را برای ایجاد یک باغ با استخر زیبا و تم ساحلی به اشتراک می گذاریم که تمام خانواده بتوانند از آن لذت ببرند. از مبلمان و چاله آتش گرفته تا سکوهای برنزه کننده و دوش در فضای باز، فرصت های بی شماری برای سفارشی کردن استخر و چمن رویاهای شما وجود دارد. برای آشنایی با 9 مورد از آنها به ادامه مطلب بروید

محوطه و مبلمان  کنار استخر

آیا به باغ خود نگاه کرده اید و از خود می پرسید: “چگونه استخر خود را گرمسیری جلوه دهم؟” صندلی‌های سفید یا رنگ‌های روشن یک منظره کلاسیک در ساحل هستند و در یک چمن یا ایوان عالی به نظر می‌رسند!

نیمکت های تاب دار، صندلی های گهواره ای و بانوج برای استراحت با کتاب یا چرت زدن در سایه عالی هستند. هنگام انتخاب مبلمان یا کوسن، رنگ‌های پررنگ و گرمسیری را در نظر بگیرید. مبلمان سبدی و حصیری نیز یک ظاهر کلاسیک است، اما ممکن است در آب و هوای خاص کاربردی نباشد.

سکوی برنزه کننده

دوست دارید روی برنزه شدن خود در ساحل کار کنید؟ با نصب یک سکوی برنزه کننده در استخر خود، می توانید همان تجربه را در خانه بازسازی کنید! سکو های برنزه کننده نه تنها تمایز، ارزش و کاربرد را اضافه می کنند، بلکه به عنوان دکور جذاب نیز دو چندان می شوند و ظاهر کلی استخر شما را بهبود می بخشند.

گودال های آتش

هیچ چیز مانند شب هایی که در کنار آتش در ساحل جمع شده، می خندید و با عزیزانتان همراهی می کنید، تجسم احساس تابستان نیست. همان حس ماجراجویی و اجتماع را با یک گودال آتش زیبا و کاربردی به حیاط خود بیاورید! از سرگرمی و کباب کردن گرفته تا فقط استراحت و خیره شدن به شعله های آتش، چاله های آتش بُعدی دنج و فضای باز را به هر باغ و حیاط اضافه می کنند.

فنس کشی

فنس کشی حریم خصوصی را فراهم می کند و به جلوگیری از حوادث استخر کمک می کند. با انتخاب طراحی متفکرانه، می توان از نرده ها استفاده کرد تا حیاط شما بیشتر شبیه ساحل باشد!  نرده‌هایی با نمای چوبی روستایی، یا نرده‌هایی که دارای گل، شناور یا تور دریایی را در نظر بگیرید.

محوطه و مبلمان  کنار استخر

گیاهان

گیاهان مانند کاکتوس‌ها، سرخس‌ها و گل‌ها همگی می‌توانند به افزایش احساس ساحلی کمک کنند. بسته به عواملی مانند آب و هوای محل زندگی‌تان و میزان آفتاب یا سایه‌ای که دریافت می‌کنید یا تکه‌هایی از چمن‌های ساحلی را برای ظاهری کلاسیک که یادآور تپه‌های شنی است، بکارید؟ سایر گیاهان شامل درختان نخل، گل های پرنده بهشت ​​یا درختچه های ساحلی مانند زالزالک بالرین باشد. اگر حیوان خانگی دارید، مطمئن شوید که گیاهانی را انتخاب کنید که برای گربه ها و سگ ها غیر سمی باشند.

دوش در فضای باز

دوش های فضای باز نه تنها یادآور ساحل هستند، بلکه روشی مجلل و در عین حال کاربردی برای دور نگه داشتن شن و خاک از استخر (و خانه) شما هستند. بعلاوه، آنها همچنین می توانند یک مکان مناسب برای آویزان کردن حوله ها و لباس های شنا را برایتان فراهم کنند. با یک سازنده با تجربه کار کنید تا مطمئن شوید که ویژگی های لوله کشی لازم را دارید.

مسیرهای پیاده روی

مسیرهای پیاده روی اطراف استخر شما در عین حال که عملکرد مفیدی را ارائه می دهند، به آن پیچیدگی می بخشند. مواد مختلفی مانند چوب، سنگ، کامپوزیت یا ترکیبی را در نظر بگیرید.

استخر باغ

لوازم تزئینی استخر ساحلی

وقتی صحبت از دکوراسیون فضای باز با مضمون ساحل می شود، امکانات بی پایان هستند! برخی از نقوش کلاسیک شامل صدف‌های دریایی، ستاره‌های دریایی، شناورها و توری، دلفین‌ها، درختان نخل، خرچنگ‌ها، لنگرها و قایق‌های بادبانی، گیاهان استوایی یا ترکیبی از رنگ‌های سفید و آبی دریایی هستند. ظاهری ظریف و ملایم ایجاد کنید، یا آن را جسورانه و عجیب و غریب کنید!

مناطق کم عمق استخر

آیا وقتی خانواده شما به ساحل می‌آیند، بچه‌های شما عاشق بازی در آب کم عمق ساحل هستند؟ همان تجربه را در خانه با یک منطقه کم عمق به آنها بدهید! با ورود آسان و سطح پایین آب، فرصتی عالی برای کودکان ایجاد می کند تا از نور خورشید لذت ببرند. (برای استراحت بزرگسالان نیز عالی هستند!)

به دنبال ساخت استخر رویایی خود برای باغ خود با محیط ساحلی هستید؟ برای لذت بردن از یک محوطه ساحلی لازم نیست در یک شهر ساحلی زندگی کنید. مهم نیست که چقدر از دریا دور باشید، مدرن استخر می تواند یک استخر با محوطه زیبای ساحلی برای شما طراحی و اجرا کند. قابل ذکر است گروه مهندسین مدرن استخر بالغ بر 30 سال در زمینه طراحی و ساخت انواع استخر، سونا و جکوزی دارای تجربه هنر و دانش می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

برای مطالعه این مقاله نیز پیشنهاد می شود: ساخت جکوزی، استخر یا ساخت استخر و جکوزی باهم

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.